Takunya Libidocusu: Dinci soytarılar iş başında…

Nisan 10, 2012

0

Takunya Libidocusu: Dinci soytarılar iş başında…  

Türban ellerinde patladı…

Mart 6, 2012

4

Bildiğiniz üzere Takunya Libidocusu sitemiz türban denilen Yahudi-Amerikan dayatması çıfıt bezinin gerçeklerini halkımıza duyurmak ve din satıcısı soytarıların gerçek yüzlerini ortaya sermek için yayın yapıyor. Geçtiğimiz üç ay içinde neler olmadı ki… Türbanlı kızların hiç de sanıldığı gibi mazbut bir yaşam yaşamadığı, parklarda sevgilileriyle öpüştükleri o kadar ayyuka çıktı ki, gazeteci Can Ataklı bu durumu […]

Levent Mercan isimli soytarı ve örtünme üzerine

Şubat 3, 2012

10

Artık bir gerçeği biliyoruz ki;  Türban kesinlikle din kitabının bir emri değil. Hatta ilgili ayetin içerisinde Arapça’da BAŞ anlamına gelen RES kelimesi bile geçmiyor. Mesela abdest alma ile ilgili emirlerde BAŞ kelimesi geçerken örtünmeyle ilgili ayette bu kelime yok. Din kitabı örtünün diyor. Çünkü insanlara örtünün diyen emirler, özellikle ilk çağlarda göğüsleri açık olan kadınları […]

Posted in: Takunya Libidocusu

Takunya Libidocusu yobazları kudurtuyor

Eylül 10, 2011

2

Yazılarımız ve kanıtlı belgeli sitelerimiz Yobazları kudurtmaya devam ediyor. Son zamanlarda değişik bir yobaz peydahlandı. Öyle enteresan yazılar yazıyor ki, geçenlerde bir yazısını okuyunca dedim ki; yok hayır, bu Fethullah tayfası asla akıllanmaz. Adam türbanlı kızların seksi olduğunu yazmış ama bunun sorumlusu olarak tekstil firmalarını göstermiş. Yani anlayacağınız bütün suç tekstilcilerdeymiş. Böyle bir yobaza ilk […]

Muhafazakar neyini muhafaza eder!..

Temmuz 4, 2011

8

Kaşlar alınmış… Rimel sürülmüş… Ruj bu işin olmazsa olmazı… Zaten baş sarılmış sarmalanmış bacaklar alabildiğine açılmış… Verilebilecek en seksi poz verilmiş… İşte tam Amerikan Kardinali çakma papaz Fethullah’ın ılımlı İslam’ına uygun olmuş her şey!.. Eee daha ne olsun değil mi? Bütün Türbanlılar etek giyerler mutlaka… Peki; ‘’kafa kılı’’ erkekleri tahrik edip, gösterilmesi günah ise, ‘’bacaklar’’ […]

Posted in: Takunya Libidocusu

Türbanlı kıza açık mektup

Nisan 8, 2011

1

Saymış sayıştırmış, açmışsın ağzını yummuşsun gözünü be kızım. Sen kimin avukatlığına soyunuyorsun! Hukuk Fakültesi’nde mi okuyorsun, nargilecide peçete mi tutuyorsun? Gerçekler neden seni bu kadar kızdırdı? Bu stres ve hırçınlık hatta bu alınganlık niye?.. Akşam sabah hiç durmadan bana saydırıyorsun, peki; Atatürk’ten ne istiyorsun? Yoksa babanın sünnetli, ananın Ayşe-Fatma oluşunu kadın kılığında saraydan kaçan padişaha […]

Ümmetçi çocuklar

Mart 31, 2011

3

Bizim memleketin Arap sıpası ümmetçi çocukları bir sayfa hazırlamışlar hakkımızda. Hakkımızda derken, bu sitenin, yani TAKUNYA LİBİDOCUSU’nun bir grup olduğunu zırvalamışlar. Alelacele bozuk Türkçe ile hazırlanmış bir sayfadan söz ediyorum. Takipçi okurlarım bilirler ki; burası vatanseverlerin yorumlar yazdığı kişisel bir blog sitesidir. Grup murup ve ya şurup falan değildir yani. Burada iki şey asla olmaz; […]

Etiketlendi:
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.