Muhafazakar neyini muhafaza eder!..

Posted on Temmuz 4, 2011

8


Kaşlar alınmış… Rimel sürülmüş… Ruj bu işin olmazsa olmazı… Zaten baş sarılmış sarmalanmış bacaklar alabildiğine açılmış… Verilebilecek en seksi poz verilmiş… İşte tam Amerikan Kardinali çakma papaz Fethullah’ın ılımlı İslam’ına uygun olmuş her şey!..

Eee daha ne olsun değil mi?

Bütün Türbanlılar etek giyerler mutlaka… Peki; ‘’kafa kılı’’ erkekleri tahrik edip, gösterilmesi günah ise, ‘’bacaklar’’ sevap mı?

Şimdi küfürbaz Yobazlar aynı aptalca savunmayı yapacaklar, diyecekler ki; açık kadınlar etek giymiyorlar mı? Yahu kardeşim dilimizde tüy bitti söylemekten. Neden sen türbanlıyı açık kadınla kıyaslıyorsun? Açık kadın kendisini türbanlayıp, ben muhafazakarım demiyor ki!..

Türkiye bunların elinde oyuncağa dönüverdi… Dincilerin çoğu; ‘’biz Osmanlı torunuyuz leynnn’’ diye çıkışıyor… İyi ama o Osmanlı’da bir tane bile SIKMABAŞLI yoktu…

Ben de düşünüyorum ve soruyorum; Muhafazakar neyini muhafaza eder!..

Cem Akkılıç

5 Temmuz 2011

Başörtüsü gerçeği Takunya Libidocusu sitesinden öğrenilir!..

Şimdi yukarıdaki yazıyı okuduktan sonra ‘’bunlar bana yetmez, ben TÜRBAN hakkında daha fazla gerçeği öğrenmek istiyorum’’ diyorsanız, sizi Amiral gemisi orijinal Takunya Libidocusu sitemize alalım. Yazı, kanıt, belge, doküman ve görsel şova katılmak için linki tıklamanız yeterlidir. Yaslanın arkanıza ve Türban denilen Çıfıt bezinin tüm gerçeğini öğrenin.

http://takunyalibidocusu.blogspot.com/

Takunya Libidocusu

TÜRBAN ilk önce İslam’a sonra kadına hakarettir!
Türban’ı doğru takanlar, ya da yanlış takanlar diye bir şey yok. Çünkü Türban sadece kafa kılını kapatır. Kuranda açıkça; ‘’mahrem yerlerinizi kapatın diye’’ yazıyor. Kara çarşaf takın ve tamamen kapanın çağrısı yapılıyor. Ancak Kara çarşaf Türkiye’ye uygun bir model olmayacağı için; Amerika ülkemize Türban’ı uygun gördü…
ÖNEMLİ Not: Şerefsizin birisi (ismi belli değil) Facebook grubu açmış, bu blogdan hem izinsiz yazılarımı araklıyor hem de alıntı yapıp yazının kime ait olduğunu belirtmiyor. FACEBOOK sitesinde grup açan isimsiz şerefsizlere itibar etmeyin.  Takunya Libidocusu olarak Facebook isimli kıytırık sitede bize ait grup, sayfa ya da hesap yoktur. Olsa zaten buradan linkimizi yayınlardık.